در حال بارگذاری
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

کمبود کالای اساسی در بازار استان نداریم

شماره خبر : 2277 - https://asreatrak.ir/short/Nj52b

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه نظارت بر وضعیت انبارها و بازار دائمی باید در دستور کار باشد، گفت: کمبود کالای اساسی در بازار استان وجود ندارد؛ اما باید پیش‌بینی‌های لازم هم صورت گیرد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی در هجدهمین کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی وضعیت بازار تا قبل از پایان سال جاری باید از سوی دستگاه‌های متولی جهت مدیریت بهتر بازار انجام شود.

وی ادامه دهد: دستگاه‌های متولی استان باید در جریان کمبود کالاهای اساسی برای ماه‌های آینده باشند تا بازار به درستی مدیریت و کنترل شود.

این مسئول با بیان اینکه نظارت در سطح بازار با قوت و جدیت پیگیری شود، اظهار داشت: نظارت بر وضعیت انبارها هم از وظایف و تکالیف دائمی است.

فخر موحدی افزود: پیگیری‌ها و تبادل نظرات باعث شده تا جایگاه خراسان شمالی در حوزه تهیه خوراک مردم، مطلوب باشد، همچنین در حوزه‌های دیگری همچون مرغ داری‌ها، توسعه صنعت گوشت، عملکرد خوبی داشته‌ایم و وضعیت بازار در حالت طبیعی است.

گفتنی است بر اساس گزارش کارگروه، ۸۰ تن برنج پاکستانی و ۲۰۰ تن برنج پاکستانی فردین توزیع شده است همچنین دغدغه‌ای برای کمبود سیمان وجود ندارد و برای اختلاف قیمت هم در حوزه لوازم خانگی، گزارشی اعلام نشده است.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات